دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ امیر خلوت دنده چپ

آهنگ دنده چپ امیر خلوت 

آهنگ جدید نبودم هیچ موقه دنبال پول مفت من

دانلود آهنگ جدید امیر خلوت بنام دنده چپ با لینک مستقیم

Amir Khalvat Called Dande Chap


آهنگ دنده چپ امیر خلوت + پخش آنلاین

متن اهنگ دنده چپ انیر خلوت

مانع هارو گذاشم دونه دونه پشت سر

شاید بریم پشت میله ها واسه رپ ولی

دنبال دردسر کلا


نبودم هیچ موقه دنبال پول مفت من


دستمونه صحنه پس تو

یه گوشه واسا فقط کف بزن لطفا

پا میشیم از دنده چپ صبح

مثه همیشه گرمه من پشتم

پر کن بعد رپ بزنو

نخورده استمپ به انگشتم

بمون گوش میدن سربازا توی برجک

نمیترسن چشام از تو نه

باید امروز حسابی به خودم بگیرم سخت


آهنگ پا میشیم از دنده چپ صبح مثه همیشه


گوش نمیدم یه ثانیه به حرف بقیه


مهم نیس بذا دشمنا بکنن سنگ و پرت من

به خودم قول دادم به هرجایی برسم

بازم نکنم تو مسیرم تلاشو قطع

همه پخشیم تو سطح شهرو

امیر خلوت دنده چپ


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد