دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

تتلو قهر نکن نه

اهنگ قهر نکن نه از تتلو 

Download New Music Amir Tataloo Called Ghahr Nakon

امیر تتو خواننده های محبوب و خوش صدا در صفحه اینستاگرام شخصی خود . در قالب استوری ای برای هواداران خود قسمتی از موزیک جدید خود را به صورت لایو خواند و به هوادارن خود اینگونه خبر پخش موزیک بعدی خود را داد و در ادامه نوشتن به زودی منتظر بمب جدیدمون باشید

حال باید منتظر ماند و شنید امیرتتلو قهر نکن عزیز با این تک آهنگ . چقدر می تواند هواداران خود را با موزیک جدید خود تحت تاثیر قرار بدهد . اهنگ تتلو قهر نکن نه

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی امیر تتلو قهر نکن با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن اهنگ . دانلود موزیک امیر تتلو + متن آهنگ به همراه بهترین کیفیت ها و لینک مستقیم دانلود

متن اهنگ امیر تتلو قهر نکن نه

میدونی ردم خب من  ♫

دستاتو میگیرم دستامو بگیر ♫

من واست میمیرم تو هم واسم بمیر ♫

حرفاتو میشنوم حرفامو بشنو  ♫

نگات تیزه ولی فرق داره با سوزن
پرن از تو چشات سگ داره ناموسا
پر از درس لای حرفات پر آزادی
تو آرامش محض و عشق و رقص و یاد من دادی
قهر نکن نه با تو غم نداره این قلبم عمرا

قهرنکن نه من نه کلا دیگه عاشق میشم
نه بهتر ازت هه میدونی ردم خب من
قهرنکن نه با تو غم نداره این قلبم عمرا
قهرنکن نه من نه کلا دیگه عاشق میشم
نه بهتر ازت هه میدونی ردم خب من

انتظار ازت ندارم که مال من شی
فقط اشتباه اصن نه نکن عشق ما قبلا رقم خورد
ولی توو این فضای زشت دلواپسه منم خب
تویی که سنگ صبور مایی

بیا برگرد به قدیم بیا خودت شو  ♫

همش تکرار تکرار تکرار ای کاش ای کاش ای کاش  ♫

د بی رحم تو اعتقادی به عشق داشت ♫

قهر نکن نه  ♫


موزیک angels lullaby آرش

آهنگ جدید آرش angels lullaby


دانلود موزیک آرش + متن آهنگ به همراه بهترین کیفیت ها و لینک مستقیم دانلود . ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی آرش با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ

Download New Music Arash Called Angels Lullaby

دانلود آهنگ آرش و هلنا به نام Angels Lullaby

آرش خواننده ی محبوب و خوش صدا در صفحه اینستاگرام شخصی خود . در قالب استوری ای برای هواداران خود قسمتی از تیزر موزیک جدید خود را پخش کرده و به هوادارن خود نوید تک آهنگ دیگری از خود را داد و اینگونه خبر پخش موزیک بعدی خود را به هواردان خود داد و در ادامه نوشت به زودی منتظر باشید

حال باید منتظر ماند و شنید آرش عزیز با این تک آهنگ . چقدر می تواند هواداران خود را با موزیک جدید خود تحت تاثیر قرار بدهد

متن آهنگ angels lullaby

با صدای تو
میریزه دلم
بی قرارم

از دید من تو یه هدیه از خدایی
بیا نزدیک من شو واسم بخون لالایی
لمس تن تو رویاییه
من تورو دارم کنارم این عالیه

Fly with me
like a rainbow butterfly
Kiss me and I will sing

آهنگ لالایی فرشتگان ارش

the angels lullaby
Want to be alive with me
like a rainbow butterfly
Believe and you will see
all the colors in the sky

می خونی تو
از نگاه من
آروم ندارم
بی قرارم

دانلود اهنگ جدید حامد فرد ای داد

اهنگ ای داد از حامد فرد

آهنگ  ای داد از حامد فرد با کیفیت بالا همراه متن

Hamed Fard  Ey Dad


متن اهنگ ای داد حامد فرد
چه دنیای بدی شده کمره خمیده مث پری شوله دوروبریات ؟ پُرت همه میکنن

میزنن سری دورت دیدی دَخل و خرجه نمی خونه بریم مهمونی که چی خب بریم خونه

روز مزدیه تهش نمی مومنه از این حمالی آخرش نمی مونه

پول نداریم ؟ هی بدو بدو تا سگ دوبزنیم

بعد مرگ دیگه حتی بهتریم نیازی نی بریم دردوبدریم

قیمتا بالا پیمانی ؟ ویژه با دلار توو بازار هی بازی میشه

می مونی بعد شک بازی چی شه یارو با چند تا پیک راضی میشه

اهنگ تا اخر امیر خلوت

دانلود اهنگ امیر خلوت بنام تا اخر

دانلود آهنگ جدید امیر خلوت و ساسان (تا آخر) لینک پرسرعت

با سوپرایز جدیدی ازامیر خلوت  و ساسان در خدمت شما هستیم با نام تا آخر

لینک پرسرعت دانلود آهنگ تا آخر + پخش آنلاین

متن اهنگ امیر خلوت تا آخر

این تازه آولشه وامیستم تا آخر

ببین اینو بمونه یادت

غریبه ها که جای خود آشنا هم دیدی

زبون بگو بمونه ساکت

اینجا همه چی داغونو رو هواس حاجی

حتی نداری یه دیقه توی خونت ازادی

برا هیچ احدی مهم نی که حق با کیه

همیشه فقط دنبال سود از داستانیم

پیدا نمیشه تو دلا دیگه معرفت نه

تا اخر امیر خلوت 

انقد چوب لا چرخت میکنن که سخت شه حرکت

حسودای دور و برت برا زمین ردنت

امادن همیشه یه گوشه دست به نقدن

اینجا معنی نمیده تیم بودن

ادما سر دوزار همو میفروشن


آدما کاری میکنن که بشی بنده ی رازت

ندارن چشم دیدن خنده ی نازت

افتاده روی جوونیمون خط و خش

میکنم تو بیست سالگی پیری و تجربش

این روزا نفسامون از تو سینه به زور در میاد

انگاری گرفته همه جای شهرو گند


اهنگ لیلیم لی

دانلود اهنگ لیلیم لی

ر این ساعت برای شما اهنگ تیتراژ پایانی سریال نون خ ۳ فصل سوم را با صدای خواننده صادق آزمند (فارسی) حسین صفامنش (کردی) با بالاترین کیفیت با زبان های کردی و فارسی آماده دانلود کردیم.

خوانندگان » کردی: حسین صفامنش / فارسی: صادق آزمند / ترانه سرا: محمد ابراهمی

سریال نوروز 1400 شبکه یک سیما

متن اهنگ سریال نون خ 3 

هه‌ر ئیمشه‌ومان ماوه لیره
تصویر نامت تعبیر رویا
غرق تو هستم موی تو دریا
این دل همچو موهای تو در باد
روانیت شد هر چی بادا باد
عشقت جنون آمیز شد کز تو دیوانه شدم
من مست لبخند تو بی خبر از حال خودم

له‌رزان له‌رزان هو له‌رزانه
شایی و هه‌لپه‌رکی کوردانه قوربانت بم ئه‌ی بای شه‌وی
خه‌و بی له چاوم ناکه‌وی دل مه‌جنوونه هه‌ر توی ده‌بی
له‌رزان له‌رزان هو له‌رزانه شایی و هه‌لپه‌رکی کوردانه