دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

اهنگ من بدم دنیا

دانلود اهنگ من بدم از دنیا

Download New Music Donya Called Man Badam


ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی دنیا با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ

متن اهنگ دنیا من بدم

باشه من بدم منو تنهام نزار ♬

بی معرفت اینهمه بات راه اومدم ♬

من واسه تو واسه عشق تو قید دوستامو زدم ♬

من قسم خردم که بعد تو دل به هیچ آدمی ندم ♬

حالا من بدم ♬

باشه من بدم فقط جون من بگو این داستانارو پشت من کی گفته ؟ ♬

اصن واست مهم نی قلبم بعد تو ست کی بیوفته ♬

اصن فکرشم نمیکردم چشام از چشات بیوفته ♬

هی نم نم بارون آه داره میره ♬

آروم آروم آروم دیگه دیره ♬

این دل داغون داره میمیره ♬

نم نم بارون آه داره میره ♬

آروم آروم دیگه دیره  ♬

این دل داغون هنو پیگیره ♬

بارون میزنه اون کنارم نیست نه ♬

قدم میزنم تنها خیابونا خیسن ♬

دشمن شدی بام رفتی رفتی از پشیم ♬

چشای لعنتیم هر شب این موقع تر میشن ♬

با اون دیدمت دا منو شکستی راحت  ♬

شاید یه روزی دلت واسم تنگ بشه نامرد ♬

اونم مث من با بدیات میسازه یا نه  ♬

اونم مث من زندگیشو میبازه یا نه  ♬

نم نم بارون آه داره میره  ♬

آروم آروم آروم دیگه دیره  ♬

این دل داغون داره میمیره ♬

نم نم بارون آه داره میره ♬

آروم آروم آروم دیگه دیره ♬

این دل داغون هنو پیگیره ♬

دنیا من بدم

آهنگ شادمهر جنگه دلم

آهنگ جنگه دلم از شادمهر

اهنگ شادمهر عقیلی جنگه دلم

جنگه دلم دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی

دانلود آهنگ شاد جدید شادمهر عقیلی به نام جنگه دلم با کیفیت بالا

با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸ و لینک مستقیم

 Download New Music By Shadmehr Aghili called Jange Delam

ازم نخواه بشینم زیر پای دلم

که قولشو بذاره زیر پاش من




متن اهنگ شادمهر جنگه دلم

مثل همون تب روزای اول

هنوز از دیدن چشم تو داغم

تو زیر سایته آسمون با اون

وصله به حالت خاص چشمات

هر کی بخواد تورو ببینه قبلش

باید این دیوونه مستو بخواد

سر تو با همه جنگه دلم

بذار همه بگن سنگه دلم

شادمهز عقیلی جنگ دلم

تو فقط حرف بزن پیش تو که

ساکتو و بی آهنگه دلم

ببین خالیه جامون زیاد

سکوت جشنم فقط همین گرمیه دستتو میخواد

هر چی که پشت اون چشماته پیداس

خودش حرفاشو میگه چشم میگه شیداس

واسه همین میخوام قبض تو باشم

تا وقتی ساحل دست تو پیداس