دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود اهنگ دیان بنام سر درگمم

اهنگ سر در گمم  از دیان 

آهنگ جدید دیان بنام سر در گمم  همراه با متن و کیفیت عالی دانلود 128و 320 

متن اهنگ دان سر درگم

سر در گمم  

سفید و سیاه میبینم عکسات شطرنجی طورن 

من بهت شدم معتاد پیچ و خم تنت 

حتی خنده رو صورتم هر چی گذشت کمتر شد هر بار 

خودمو سوزوندم گرمت کنم سردتر شد دستات  

خط های قرمز رابطمونو تو رد کردی صد بار  

میخونم از چشات تکراریه خستم از حرفات

سفید و سیاه میبینم عکسات شطرنجی طورن 


من بهت شدم معتاد پیچ و خم تنت 

حتی خنده رو صورتم هر چی گذشت کمتر شد هر بار 

خودمو سوزوندم گرمت کنم سردتر شد دستات  

خط های قرمز رابطمونو تو رد کردی صد بار  

میخونم از چشات تکراریه خستم از حرفات  



  




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد