دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

آلبوم جدید رضا پیشرو پرواز

دانلود آلبوم جدید رضا پیشرو پرواز 

Download Album Parvaz From Reza Pishro

Download New Album Reza Pishro Called Parvaz

دانلود آلبوم جدید رضا پیشرو با نام پرواز با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ 

اهنگ خاکستری را پیشرو و سوگند

همراه با قابلیت پخش آنلاین تک تک آهنگ های آلبوم پرواز از رضا پیشرو و دانلود به صورت یکجا و تک تک

reza pishro parvaz

 


اهنگ سحر بنام اقا

دانلود ترانه جدید سحر آقا


ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی سحر آقا با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن اهنگ . دانلود موزیک سحر + متن آهنگ به همراه بهترین کیفیت ها و لینک مستقیم دانلود

Download Best Music Sahar Called Agha With Direct Links And Text


Download New Music Sahar Called Agha


اهنگ یه تنه خودم فدات شم


به همراه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ و به همراه متن آهنگ




اهنگ جدید سحر آقا



















مجید خراها آهنگ شیک

دانلود آهنگ شیک از مجید خراطها 


امروز دانلود کنید و گوش دهید به ترانه شیک از مجید خراطها با متن و کیفیت عالی

Exclusive Song: Majid Kharatha – Shik With Text And Direct Links


متن آهنگ : 


نمیخوام آروم شه میرم حتی خالیه پاکت قرصم

نذار مادرم هیچی بفهمه آخه آب میشه با غم و غصه ام

یه امشب منو تحملم کن بذار امشبو نق بزنم

بغلم کن بذار رو شونه ات دل سیر هق هق بزنم

امشب حق بده رد بدم یا هی غر بزنم یه دم آخه

چشمای نازتو دیگه نباید ببینم

دانلود اهنگ جدید مجید خراطها  شیک

دارم میرم یجا گم شم

الان دلداریتم سم

فقط اونی که مسمومه الان حالمو میفهمه

دیگه هیچی نگو رفتم

منم هیچی نمیپرسم

تو فک کن فاز بد دارم

اصلا روی قرصه دارم میرم یجا گم شم

تو تنهاییم نبودی که

راستی اینجوری دوس داری؟

ببین جداییمون شیکه 



دانلود اهنگ امیر تتلو نگو نه که من بدم میاد

اهنگ  نگو نه که من بدم میاد امیر تتلو


دانلود موزیک امیر تتلو + متن آهنگ به همراه بهترین کیفیت ها و لینک مستقیم دانلود . ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی امیر تتلو با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ

Download New Music Amir Tataloo Called Nago Na


متن آهنگ : 

نگو نه که من بدم میاد از جواب منفی

سعی کن یکم کنی از ضربات حرفیمنو تو واسه همیم ضربان قلبیمقبلنو بیخیال از الانه تقویم

نگو نه که اصن خوش ندارم مخالفتو فازشوتیکه میکه ننداز قشنگ مکالمه رو بازش کن

نگو نه که من بدم میاد از جواب منفیسعی کن یکم کنی از ضربات حرفی

منو تو واسه همیم ضربان قلبیمقبلنو بیخیال از الانه تقویم

رشته خواب تا لب دادی به من پاره شد

امیر تتلو نگو نه که من بدم میاد از جواب منفی

زدی *اییدی اخر این دل منو خارشو

ترانه لوکا لوکا کوروش

اهنگ کوروش بنام لوکا لوکا 

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی کوروش و مونتیگو و آرتا با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ




دانلود اهنگ جدید کوروش و مونتیگو و آرتا لوکا لوکا