دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

ترانه فقط با من از لیتو


اهنگ جدید لیتو فقط با من


آهنگ فقط با من از لیتو


همراه با متن و کیفیت عالی دانلود





رک بگم دیوونتم نگاهت میکوبتم ♫ ♫

روغنو میماله اون رو بدن ♫ ♫

من خیلی چیل اومدم ♫ ♫

جلو راه مبرم من تیمم پشتمه ♫ ♫

روت خیلی توجه باز هنوز کمه ♫ ♫

داغه هیزومم باهات زیرش روشنه  ♫ ♫

برنامم با ت من فیکسو محکمه ♫ ♫

بگو بیاره بولفراگو و با تکیلا ♫ ♫

تا گم کنیم دوباره راهو به ویلا ♫ ♫

اتاقم هنوز پاتوقه بیا ♫ ♫

سعی کردم بگیرن جاتو خیلیا ♫ ♫


دانلود اهنگ فقط با من بهزاد لیتو

بگو بگو بگو بگو  ♫ 

رک اگه خوشحالی با من  ♫ ♫

بگو بگو بگو بگو  ♫ ♫

منو بین همه ترجیح میدی بازم ♫ ♫

بگو بگو بگو بگو  ♫ ♫

بگو این دنیا رو فقط با من میخوای  ♫ ♫

بگو بگو بگو بگو  ♫ ♫

هر جا که من برم تو هم با من میای ♫ ♫

دیدم که رفته بود رو ماسه ها نشسته بود ♫ ♫

اگه بگم ب اون میاد با من برقصه زود ♫ ♫

حالا که جمعیم اینجا ما ♫ ♫

لیوانا رو پ میریم بالا ♫ ♫

آدم هست دورمون زیاد ♫ ♫

ولی مث همو ندیدیم تا حالا ♫ ♫

هی تو بیا سنوریتا ♫ ♫

همه رو واسه هم ول کنیم ما ♫ ♫

با تو میشه خط هی تونیا ♫ ♫

از تو کیفت هم هیزو بیار ♫ ♫

داری میری کجا بیا ♫ ♫


دانلود اهنگ فقط با من با صدای لیتو

میخوام از فردا بشم با تو صبحا بیدار ♫ ♫

تو بیکینیت بدنته مث روزالیا ♫ ♫

پس امشب نذاری منو تو خماریا ♫ ♫

بگو بگو بگو بگو  ♫ ♫

رک اگه خوشحالی با من  ♫ ♫

بگو بگو بگو بگو  ♫ ♫

منو بین همه ترجیح میدی بازم ♫ ♫

بگو بگو بگو بگو  ♫ ♫

آهنگ جدید گیسو ارام جان

آهنگ گیسو بنام ارام جان 

ارام جان کجا روی ای مهربان از گیسو 

همراه با متن و کیفیت عالی دانلود در موزیک ماین



متن آهنگ ارام جان گیسو

بی تو بیمارم دل پریشانم ♫ ♫

بی تو از زندگی خود گریزانم ♫ ♫

بی تو پاییز است چه غم انگیز است ♫ ♫

قلبم با خاطرات تو گلاویز است ♫ ♫

آرام جان کجا روی ای مهربان ♫ ♫


کجا روی دنیا غم است بدون چشمت ♫ ♫

یادت نماند قرار ما بردی مرا ♫ ♫

به نا کجا دستم شده رها ز دستت ♫ ♫

می کشی مرا ادامه دار است این ماجرا ♫ ♫

آرام جان کجا روی ای مهربان ♫ ♫

کجا روی دنیا غم است بدون چشمت ♫ ♫

یادت نماند قرار ما بردی مرا ♫ ♫

به نا کجا دستم شده رها ز دستت ♫ ♫

می کشی مرا ادامه دار است این ماجرا ♫ ♫

ببین رسیدم به نا کجا بگو کجایی  ♫ ♫


 اهنگ آرام جان گیسو

غصه دیده ام بی تو روز خوش ندیده ام ♫ ♫

از همه عالم بریده ام بگو کجایی ♫ ♫

آرام جان کجا روی ای مهربان ♫ ♫

کجا روی دنیا غم است بدون چشمت ♫ ♫

یادت نماند قرار ما بردی مرا ♫ ♫


گیسو آهنگ ارام جان

به نا کجا دستم شده رها ز دستت ♫ ♫

آرام جان کجا روی ای مهربان ♫ ♫

کجا روی دنیا غم است بدون چشمت ♫ ♫

یادت نماند قرار ما بردی مرا ♫ ♫

به نا کجا دستم شده رها ز دستت ♫ ♫

می کشی مرا ادامه دار است این ماجرا ♫ ♫

اهنگ نفهمیدی که عشق و جان منی حمید هیراد

آهنگ جدید حمید هیراد بنام  نفهمیدی که عشق و جان منی

حمید هیراد آهنگ نفهمیدی که عشق و جان منی

همراه با متن و کیفیت عالی دانلود



متن آهنگ حمید هیراد خدانکند

سکونت سرد خانه و بی تابی ♫ ♫

شبانه  یک دل بی بهانه و باران و حسرت ♫ ♫

شکست عاشقانه و حتا منه دیوانه و … ♫ ♫

بی رحمی زمانه باران و حسرت ♫ ♫

حمید هیراد آهنگ نفهمیدی که عشق و جان منی

نفهمیدی که عشق و جان منی ♫ ♫

جان که چه گویم جهان منی ♫ ♫

مفهمیدی که بر دلم چه گذشت ♫ ♫

تو قرار دل بی قرار منی ♫ ♫

نفهمیدی که عشق و جان منی  ♫ ♫

آهنگ نفهمیدی که عشق و جان منی حمید هیراد

جان که چه گوین جهان منی  ♫ ♫

نفهمیدی که بر دلم چه گذشت  ♫ ♫

تو قرار دل بی قرار منی  ♫ ♫

خدانکند که یادت بیارد خدا نکند قلبت بخواهد ♫ ♫

مرا هر زمان هر جا ببیند ♫ ♫

آهنگ خدا نکند حمید هیراد

خدا نکند عشقت بمیرد عشقت بمیرد ♫ ♫

نفهمیدی که عشق و جان منی ♫ ♫

جان که چه گویم جهان منی ♫ ♫

نفهمیدی که بر دلم چه گذشت ♫ ♫

تو قرار دل بی قرار منی  ♫ ♫

نفهمیدی که جان منی  ♫ ♫

حمید هیراد خدانکند

جان که چه گویم جهان منی ♫ ♫

مفهکیدی که بر دلم چه گذشت  ♫ ♫

تو قرار دل بی قرار منی ♫ ♫


رضا شیری کی مثل من

دانلود آهنگ  جدید رضا شیری بنام کی مثل من 

اهنگ کی مثل من از رضا شیری

همراه با متن و کیفیت عالی  دانلود 



متن آهنگ رضا شیری کی مثل من

روزا تاریکو شبا تو که نیستی ها بهم ترس میده ♫

همین موقعها تپش میگیره  ♫

قلبم پر از کابوس و کینه ♫

دانلود اهنگ حال تو خوبه و حالم بد رضا شیری

یاد خاطرات تو شده کلیش برام بهم ترس میده ♫

از عشق نگو برام ♫

هوام سرد و خیلی نفس گیره ♫

کی مثل من واسه برگشتنت برنامه میچینه ♫

کی مثل تو هی دور میشه ♫

ازم فاصله می گیره ♫

هر چی خواستی ریختم به پات ♫

توی گوشمه اما صدات ♫
گفتی که بیخیالت بشم برم ذیگه ♫
بسته شد رو من چشات ♫
گفتی نه دیگه من به تو برنمیگیرم اینو یادم هست ♫
تویی که باعث این شدی ♫
من باهات سردم یادم رفت ♫

دانلود آهنگ کی مثل من رضا شیری

حال تو خوبه و حالم بد ♫
عشق تو آخه چیکارم کرد ♫
بعد تو این شب یادم هست ♫
حال دلم بهت وابسته س ♫
حال تو خوبه و حالم بد ♫
عق تو آخه چیکارم کرد ♫

 آهنگ حال تو خوبه و حالم بد رضا شیری

بعد تو این شبا یادم هست ♫
حال دلم بهت وابسته س ♫
دوباره بارون زد من داغون تر چه آروم رفت ♫
ار این زندگی سیرم کرد ♫
من ددم رفت چه بد شدم تاریک تر ♫
من همیشه کنارت بودم هر روز هفته ♫
تو که میگفتی بی من میمیری باورش سخته ♫
گفتی نه دیگه من به تو  ♫
برنمیگردم اینو یادم هست ♫
تویی که باعث این شدی  ♫
من باهات سردم یادم رفت ♫

رضا شیری کی مثل من

 حال تو خوبه و حالم بد ♫
عشق تو آخه چیکارم کرد ♫
بهد تو این شبا یادم هست ♫
حال دلم بهت وابسته س ♫
حال تو خوبه و حالم بد ♫
عشق تو اخه چیکارم کرد ♫
بعد تو این شب یادم هست ♫
حال دلم بهت وابسته س ♫



 آهنگ رضا شیری بنام حال تو خوبه و حالم بد

حال تو خوبه و حالم بد  از را شیری

همراه با متن و کفیت عالی دانلود 




آهنگ جدید را شیری حال تو خوبه و حالم بد


روزا تاریکو شبا تو که نیستی هوا بهم ترس میده ♫

همین موقعها تپش میگیره ♫

قلبم پر از کابوس و کینه ♫

یاد خاطرات تو شده کلیشه برام بهم ترس میده ♫

از عشق نگو برام ♫

هوام سرد و خیلی نفس گیره ♫

کی مث من واسه برگشتنت برنامه میپچینه ♫

کی مث تو هی دور میشه ♫

  ازم فاصله میگیره ♫

هر چی خواستی ریختم به پات ♫

رضا شیری کی مثل من

توی گوشمه اما صدات ♫

گفتی که بیخیالت بشم برم دیگه ♫

بسته شد رو من چشات ♫

گفتی نه دیگه من به تو بر نمیگردم اینو یادم هست ♫

تویی که باعث این شدی ♫

من باهات سردم یادت رفت ♫

حال تو خوبه و حالم بد ♫

عشق تو آخه چیکارم کرد ♫

بعد تو این شبا یادم هست ♫

حال دلم بهت وابسته س ♫

حال تو خوبه و حالم بد ♫

عشق تو آخه چیکارم کرد ♫

بعد تو این شبا یادم هست ♫

حال دلم بهت وابسته س ♫

دانلود اهنگ کی مثل من از رضا شیری

دوباره بارون زد من داغون تر چه آروم رفت ♫

از این زندگی سیرم کرد  ♫

من دیدم رفت چه بد شدم تاریک تر ♫

من همیشه کنارت بودم هر روز هفته ♫

تو که میگفتی بی من میمیری باورش سخته ♫

گفتی نه دیگه من به تو ♫

برنمیگردم اینو یادم هست ♫

تویی که باعث این شدی ♫

من باهات سردم یادم رفت ♫

حال تو خوبه و حالم بد ♫

عشق تو آخه چیکارم کرد ♫

بعد تو این شبا یادم هست ♫

حال دلم بهت وابسته س ♫

حال تو خوبهو حالم بد ♫

عشق تو آخه چیکارم کرد ♫

بهد تو این شبا یادم هست ♫

حال دلم بهت وابسته س  ♫