دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

اهنگ شهرام صولتی بنام بگو بگو

دانلود آهنگ شهرام صولتی بگو بگو

بگو بگو دانلود آهنگ جدید شهرام صولتی

دانلود آهنگ جدید شهرام صولتی به نام بگو بگو با کیفیت بالا

با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸ و لینک مستقیم 

 Download New Music By Shahram Solati called Begoo Begoo

میبینی چشمای تو شده واسم زندگی میدونم که با چشات میخوای یه چیزی بگی

خوب میدونی عشق من تویی واسه آرزو جونمم میدم برات آرزوهاتو بگو


متن آهنگ بگو بگو شهرام صولتی

میبینی چشمای تو شده واسم زندگی

میدونم که با چشات میخوای یه چیزی بگی

خوب میدونی عشق من تویی واسم آرزو

جونمم میدم برات آرزوهاتو بگو

بگو بگو دوسم داری نگی فراموش میشم

بگو بگو چیزی نگی من دیگه خاموش میشم

با من قدم بزن خودم نم نم بارون میشم

میبینی عشق داغمو نباشی داغون میشم


اهنگ بگو بگو شهرام صولتی


یبینی عشق داغمو نباشی داغون میشم

آخه قلبیو که واسه تو میزنه

داره بدجوری میکُشه چشمای مهربونت یه تنه

دیوونگیام مگه دست منه

دلی که به تو دل داده مگه میشه آخه دل بکنه

بگو بگو دوسم داری نگی فراموش میشم

بگو بگو چیزی نگی من دیگه خاموش میشم

با من قدم بزن خودم نم نم بارون میشم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد