دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

اهنگ به جای من تو زخم خوردی رفیق

دانلود اهنگ به جای من تو زخم خوردی رفیق

 اهنگ به جای من تو زخم خوردی رفیق غمامو از دلم تو بردی رفیق با صدای حجت اشرف زاده به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده دانلود است ♫

اهنگ رفیق سریال از سرنوشت



Download Old Music BY : Hojat Ashrafzade | Be Jaye Man With Text And 2 Quality 320 And 128 

متن اهنگ 

به جای من تو زخم خوردی رفیق
غمامو از دلم تو بردی رفیق
رو شونه ی تو؛ گریه دارم برات…
یه عمر میشه؛ که ببارم برات!
آغوشِ دلتنگی هام؛ دنیا رو با تو میخوام…
دلتنگم؛ بمون و کاری کن…
آبرو داری کن!
خیلی تنهام…
آغوشِ دلتنگی هام؛ دنیا رو با تو میخوام…
دلتنگم؛ بمون و کاری کن…
آبرو داری کن!
خیلی تنهام…

به جای من تو زخم خوردی رفیق
غمامو از دلم تو بردی رفیق
رو شونه ی تو؛ گریه دارم برات…
یه عمر میشه؛ که ببارم برات!
آغوشِ دلتنگی هام؛ دنیا رو با تو میخوام…
دلتنگم؛ بمون و کاری کن…
آبرو داری کن!
خیلی تنهام…
آغوشِ دلتنگی هام؛ دنیا رو با تو میخوام…
دلتنگم؛ بمون و کاری کن…
آبرو داری کن!
خیلی تنهام…

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

حجت اشرف زاده به جای من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد