دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

تتلو اهنگ دیدی دلشوره هام بیجا نبودن

دانلود آهنگ دیدی از امیر تتلو


دانلود آهنگ دیدی دلشوره هام بی جا نبودن امیر تتلو

                                                  بشنوید آهنگ جدید امیر تتلو دیدی دلشوره هام بی جا نبودن دانلود کامل اهنگ به زودی … 

                               دانلود موزیک دلنشین امیر تتلو با دو کیفیت ۱۲۸ & 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین 

                                                             Download New Music Amir Tataloo Called Didi


                                   ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی امیر تتلو با دو کیفیت اورجینال ۱۲۸ و ۳۲۰ 

                                        و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ

متن آهنگ تتلو دیدی


دیدی دلشوره هام بی جا نبودن
چقد خالیه جات اینجا پهلو من

چقد خالیه جات اینجا پهلو من

دیدی صورت من چقد شکسته

چه بغضای غریبی تو گلو من
دیدی دلشوره هام بی جا نبودن
چقد خالیه جات اینجا پهلو مندیدی صورت من چقد شکسته
چه بغضای غریبی تو گلو من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد