دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

آهنگ جدید 25 باند حضرت یار

دانلود  آهنگ حضرت یار از گروه 25 باند

آهنگ حضرت یار من 25 باند

بشنوید و لذت ببرید از آهنگ  حضرت یار از 25 باند با بهترین کیفیت دانلود 



متن آهنگ 25 باند حضرت یار

حضرت یار من عشق زیبای من       بی تو آرام ندارد دل بی تاب من  

تو تمنای من همه فریاد من          در دو چشمت اسیرم گل جذاب من  

عشقت آتش زده بر دل و جان من        تو چنین خوب چرایی دلبر ماه من 

با خیال تو دگر بیخیال همه ام         تو شدی شوق برای پر پرواز من 

من یه شبگردم  


 آهنگ حضرت یار از 25 باند

شب به شب دور چشمان تو میگردم 

من یه دیوانم     با تو عهد بستم پیش تو میمانم  

من یه شبگردم  

شب به شب دور چشمان تو میگردم     من یه دیوانم  

با تو عهد بستم پیش تو میمانم     دلخواه منی دل بستم به تو  

ای معشوقه ی زیبای من ا جان      نیمه ی جان من ذوق پنهان من  

عشق دیگر به سر من نزند یار 

به تو دادم دل خود تا به ابد یار        ماه تابان من مو پریشان من  

مستم از ساغر چشمان تو ای جان 

من یه شبگردم  

شب به شب دور چشمان تو میگردم          من یه دیوانم با تو عهد بستم پیش تو میمانم

من یه شب گردم 

شب به ب دور چشمان تو میگردم        من یه دیوانم  

با تو عهد بستم پیش تو میمانم 


حضرت یار 25 باند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد