دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

موزیک نه میگ برگرد از امیر تتلو

دانلود موزیک نه میگم برگرد با صدای امیر تتلو 

امیر تتلو آهنگ نه میگم برگرد 

آهنگ من باهات قهرم تتلو 

همراه با متن و کیفیت عالی دانلود



 متن اهنگ نه میگم برگرد امیر تتلو 

نه میگم برگرد نه میگم اینجا خوبه بی تو ♫ ♫

نه میگم ول کن واسه من کل زندگیتو ♫ ♫

نه میگم قلبم نمیتپه بی تو ♫ ♫

میتپه ولی خب یه چیز دیگه ای تو ♫ ♫

نه ازت میخوام که واسه من سفر کنی ♫ ♫

نه تو اصلا دوست داری که خطر کنی ! اه ♫ ♫

نه تو اصلا دوست داری که خطر کنی! اه ♫ ♫

میگذرونم من هر طوری شده ♫ ♫

میگذرونم من هر طوری بشه همه روزام شدن یه شعر  ♫ ♫

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد