دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ گل به خودی روزبه بمانی

دانلود آهنگ گل به خودی از روزبه بمانی

روزبه بمانی اهنگ گل به خودی

همراه با متن آهنگ و بهترین کیفیت دانلود



متن آهنگ

بس که نادیده گفتی مارو ♫ ♫

با خودم با همه دنیا قهرم ♫

هیشکی یادش نمیاد کی بودیم ♫ ♫

عاشق حافظه ی این شهرم ♫ ♫

دانلود اهنگ گل به خودی روزبه بمانی

وقتی گریه م میگیره  میخندم ♫ ♫

نمیدونم با خودم چند چندم ♫ ♫

زندگی کردنمو یادم نیست ♫ ♫

بس که هر ساعتشو جون کندم ♫ ♫

کجایی کجایی دل سادم ♫ ♫

ببین من به چه روزی افتادم ♫ ♫

ببین زندگیمو کجایی؟ ♫ ♫

  یه شب حس خوشحالی ♫ ♫

شدم شکل یک حسرت خالی ببین زندگیمو ♫ ♫

مث کشتی کف اقیانوس انگار از چشم همه پنهونم ♫ ♫

هیشکی گردن نمیگیره مارو ♫ ♫

من مث گل به خودی میمونم ♫ ♫

روزبه بمانی گل به خودی

آرزوهامو نبرم از یاد تا نذارم تو دلم خالی شه ♫ ♫

مطمئنم که یه روزی ♫ ♫

توی کوچه ی ماهم عروسی میشه ♫ ♫

کجایی کجایی دل سادم ♫ ♫

ببین من به چه روزی افتادم ♫ ♫

ببین زندگیمو کجایی یه شب حس خوشحالی ♫ ♫

شدم یک حسرت خالی ببین زندگیمو ♫ ♫

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد