دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

اهنگ خودمم میدونم یه وقتا دیوونم از سیامک عباسی

آهنگ سیامک عباسی بنام خودمم میدونم  یه وقتا دیوونم

همراه با متن و بهترین کیفیت دانلود 

متن آهنگ خودمم میدونم ه وقتا دیوونم

من یه عمری با خودم جنگیده بودم ♫ ♫

عمری از هر چی زنه ترسیده بودم ♫ ♫

خیری از حسم دلم ندیده بودم ♫ ♫

تو که هسی با خوم جنگی ندارم ♫ ♫

غرق آتش بس و صلح روگارم ♫ ♫

دانلود اهنگ خودمم میدونم یه وقتا دیوونم

میخوام عمری سر روی شونه ت بذارم … ♫ ♫

خودمم میدونم یه وقتا دیوونم ♫ ♫

تو ولی آروم باش ♫ ♫

من عاشقم خوبم بی تو دل آشوبم ♫ ♫

سیامک عباسی خودمم میدونم

تو ولی آروم باش ♫ ♫

با ابر تو چشمام بچگی کردن هام ♫ ♫

همین جئری خوب باش ♫ ♫

آرامش دنیام بمون تو رویاهام ♫ ♫

همین جوری خوب باش ♫ ♫

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد