دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

آهنگ جدید مجید خراطها قول دادی

دانلود آهنگ مجید خراطها بنام  قول دادی

قول دادی  از مجید خراطها

همراه با متن و بهتری کیفیت دانلود


متن آهنگ قول دادی مجید خراطها

به خودم که اومدم بهم زدیم رابطه رو ♫

ما به هم میومدیم کاشکی نمیگفتی برو ♫ ♫

از یه جای دیگه پر بودی سرم داد زدی ♫

مجید خراطها قول دادی

مطمئن گفتی برو این حرفو صد بار زدی ♫ ♫

تو فکرم من که شب ها بدون من کجایی ♫

جوری رفتی ازت نمونده رد پایی ♫ ♫

تو بخند من شبا با گریه خیس آبم ♫

جای شونه ت دیگه رو زانوهام میخوابم ♫ ♫

تو خودت جلو همه قول دادی به من ♫

تو خودت تولدم با بوسه گل دادی به من ♫ ♫

منم اونقدر سادک باورم شد کم کم ♫

تو خودت جلو همه ق.ل دای به من ♫ ♫

تو خودت تولدم با بوسه گل دای به من ♫

منم اونقدر سادم بادرم شد کم کم ♫ ♫

میرم قدم قدم… ♫

من بریدم چون وجودم لب تیغه ی تو بود ♫ ♫

من که ته ریش و موهامم به سلیقه یتو بود ♫

من که رو بازی میکردم تو همش جار زدی ♫ ♫

تو همهش گفتی بدم این حرفو صد بار زدی ♫

تو بی بهونه رفتی گله ای ندارم  ♫ ♫

با صد تا قرص خوابم وای چرا بیدارم ♫

تا کی باید اینطوری باشه آخه حالم ♫

جای شونت چشای خیسمو بمالم ♫ ♫

تو خودت جلو همه قول دای به من  ♫

تو خودت تولدم با بوسه گل دادی به من ♫ ♫

منم اونقدر سادم باورم شد کم کم ♫

میرم قدم قدم… ♫ ♫

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد