دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

آهنگ حمید هیراد شب که شد

دانلود آهنگ حمید هیراد شب که شد

شب که شد از حمید هیراد

همراه با تکست آهنگ و بهترین کیفیت دانلود

Diwnload New Music By : Hamid Hiraad || Shab Ke Shod With Text And 2 Quality 128 , 320




متن آهنگ شب که شد حمید هیراد 

شب که شد همه ش میای به یاد ما ♫

شب که شد کجایی یار به من بیا ♫

هر چی شد بخاطر خودت بیا شب که شد ♫

شب که شد نگاتون همه ش میاد در نظرم ♫

شب که شد صداتون همه ش میوفته تو سرم ♫

هر چی شد یار من فقط بیا دور و برم ♫

شب که شد شب که شد شب که شد شب که شد ♫

مجبور بودم بهت اصرار کردم دلتو اغفال کردم

مجبور بودی بهم اصرار کردی وای تو منو وادار کردی ♫

آدم بودم دلمو شیدا کردی تو منو رسوا کردی ♫

حوا بودی دلمو رسوا کردی وای تو منو رسوا کردی ♫

حوا بودی دلمو رسوا کردی وای تو منو پیدا کردی ♫

شب که شد شب که شد شب که شد شب که شد ♫

شب که شد شب که شد شب ک شد شب که شد ♫

شب ♫ ♫ ♫

شب که شد نگاه گیرای تو ایمان مرا خواهد  ♫

شب که شد وسوسه ی نگاه تو جان مرا خواهد ♫

شب که شد نگاه گیرای تو ایمان مرا خواهد ♫

شب که شد وسوسه ی نگاه تو جان مرا خواهد ♫

مجبور بودم بهت اصرار کردم دلتو اغفال کردم ♫

مجبور بودب یهم اصرار کردی وای تو منو وادار کردی ♫

آدم بودم دلمو شیدا کردی ای تو منو رسوا کردی ♫

حوا بودی دلمو رسوا کردی وای تو منو پیدا کردی ♫

شب که شد شب که شد شب که شد شب که شد ♫

شب که شد شب که شد شب که شد شب که شد ♫

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد