دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ رضا طاهر آرزو کردم

دانلود آهنگ آرزو کردم رضا طاهر

آهنگ آرزو کردم از رضا طاهر

هم اکنون شنونده باشید آهنگ رضا طهر عزیز بنام آرو کردم همراه تکست و کیفیت عالی دانلود

Download New Music By: Reza Taher || Arezo Kardam With Text And 2 Quality 128 , 320


متن آهنگ آرزو کردم از رضا طاهر


آرزو کردم تو را شاید که سهمم باشد این عشق ♫

من تو را میخواهمت ♫

حتی اگر کم باشد این عشق ♫

انتخابت کرده ام دارو ندارم باشد این عشق ♫

تو فقط دل را نبردی… ♫

برده ای از من تمام ! ♫

بی تو کل زندگی هر لحظه اش باشد حرامم ♫

این منمن دیوانه ی عاشق ♫

نمیدانم کدامم؟! ♫

ماهیان درون برکه و عکس تو در آب ♫

ماه من !!! ♫

تو ماه باش و از آسمان بتاب ♫

دست نیافتنی هستی مثل یک سراب ♫

ماندن تو حتمی بود ♫

احتمال شدی! ♫

دورتر شدی حالا یک خیال شدی ! ♫

تا که آرزو کردم محال شدی ♫

آرزو کردم تورا شاید که سهمم باشد این عشق ♫


رضا طاهر آرزو کردم

من تو را میخواهمت ♫

حتی اگر کم باشد این عشق ♫

انتخابت کرده ام ارو ندارم باشد این عشق ♫

تو فقط دل را نبردی ♫

برده ای از من تمامم ! ♫

بی تو کل زندگی هر لحظه اش باشد حرامم ♫

این منم دیوانه ی عاشق ♫

نمیدانم کدامم؟! ♫


دانلود آهنگ رضا طاهر بنام آرزو کردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد