دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

مرجع دانلود آهنگ های جدید و قدیمی

پویان مختاری اهنگ تو دلی

دانلود اهنگ جدید پویان مختاری بنام تو دلی 

تو دلی از پویان مختاری

همراه با متن و کیفیت عالی دانلود 



متن اهنگ تو دلی پویان مختاری

سر هیچی نرو ول نکن دستمو ♫ ♫

من بهت عادت کردم از همه خستم ♫ ♫

بیا بشین یک شب و روزو ♫ ♫

بیا بدون تو بده اوضاع ♫ ♫

نرو بیا ببین واسه تو چیدم ♫ ♫

من این همه گل رزو ♫ ♫

من دلم تنگ شده که باز بشی مثل قبل تو دلی ♫ ♫

تو دلت سنگ شده نبودی اصلا این مدلی ♫ ♫

میکشیدی عشقمونو ♫ ♫

قلب رو بخار شیشیه ♫ ♫

واسه من و تو مث منو تو د بگو آخه کی میشه ♫ ♫

من دلم تنگ شده که باز بشی مثل قبل تو دلی ♫ ♫

تو دلت سنگ شده نبودی اصلا این مدلی ♫ ♫

میکشیدی عشقمونو ♫ ♫

پویان مختاری تو دلی

قلب رو بخار شیشیه ♫ ♫

واسه من و تو مث منو تو د بگو آخه کی میشه ♫ ♫

هی میشینم چشم یه راه هی ♫ ♫

نباشی اشتباه میکنم ♫ ♫

اینا دورم خالی میکنن ♫ ♫

میگن نمیای منو نمیخای ♫ ♫

هت دلمو خالی میکنن میدونن ♫ ♫

زود قاطی میکنم بیا برسون دلتو به خودم ♫ ♫

من دلم تنگ شده که باز بشی مثل قبل تو دلی ♫ ♫

تو دلت سنگ شده نبودی اصلا این مدلی ♫ ♫

میکشیدی عشقمونو ♫ ♫

قلب رو بخار شیشیه ♫ ♫

اهنگ تو دلی از پویان مختاری

واسه من و تو مث منو تو د بگو آخه کی میشه ♫ ♫

من دلم تنگ شده که باز بشی مثل قبل تو دلی ♫ ♫

تو دلت سنگ شده نبودی اصلا این مدلی ♫ ♫

میکشیدی عشقمونو ♫ ♫

قلب رو بخار شیشیه ♫ ♫

واسه من و تو مث منو تو د بگو آخه کی میشه ♫ ♫

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد